Predstavte si situáciu, keď sa potrebujete rýchlo objednať k svojmu lekárovi ale telefón v ambulancii je neustále obsadený. Práve tu vstupuje do hry AI hlasový agent, ktorý dokáže komunikovať s pacientom cez telefón 24 hodín denne.
Pani Jana, pracujúca matka dvoch detí, bola už zúfalá z toho, že sa nevie dovolať k svojmu pediatrovi kvôli detskej prehliadke. Skúsila preto možnosť objednania cez AI hlasového agenta, ktorý bol nedávno predstavený na stránke ambulancie. Po krátkej identifikácii zadala meno, rodné číslo dieťaťa, dôvod návštevy a do pár minút jej prišlo potvrdenie s presným termínom do SMS. Objednanie bolo bez čakania, bez zdĺhavého vysvetľovania operátorovi a celý hovor trval sotva dve minúty.
Hoci bola s touto skúsenosťou spokojná, objavili sa aj drobné komplikácie. Pri zadávaní dôvodu návštevy agent nerozumel výrazom „preventívna prehliadka s očkovaním“ a musela formulovať vetu inak. Najprv len „prehliadka“ a až potom dodatočne „očkovanie“. Bola potrebná aj jasná artikulácia aby jej AI hlasový agent dostatočne rozumel. Tiež, keď chcela termín zmeniť, musela zavolať ešte raz a prejsť si celým procesom od začiatku, pretože agent zatiaľ nevedel intuitívne upravovať existujúce rezervácie. To svedčí o tom, že ani AI nie je dokonalá.
Napriek tomu pani Jana hodnotí AI hlasového agenta ako užitočnú a úspornú službu, ktorá jej šetrí čas a nervy. Verí, že s ďalšími vylepšeniami a menšími úpravami budú podobné služby v zdravotníctve čoraz rozšírenejšie a prístupnejšie pre každého pacienta. Táto služba na druhej strane dokáže odbremeniť aj zdravotníkov a sestričky v ambulancii, ktoré strávia telefonovaním s pacientami minúty alebo aj hodiny.
Takéhoto hlasového agenta ponúkame aj my v Slovensko.ai. Avšak náš AI hlasový agent dokáže automaticky prijímať hovory 24 hodín denne, odpovedá na často kladené otázky a zbiera potrebné údaje od volajúcich bez problémov. Poskytuje presné informácie a umožňuje zákazníkom pohodlne rezervovať či potvrdzovať termíny.
Celá debata | RSS tejto debaty